مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 14:322022-05-30سياسي

جلوگیری از تخلفات متعدد مرکز درمانی در حال احداث فردیس 


دادستان عمومی و انقلاب فردیس از توقف روند احداث مرکز درمانی در این شهرستان خبر داد و گفت: ایمنی این سازه مورد تایید قرار نگرفته، همچنین احداث این مرکز با تخلفات متعدد همراه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین ناصرخاکی با اعلام خبر صدور دستور قضایی در خصوص تخلفات ساختمانی و عدم رعایت ضوابط ایمنی در یک ساختمان نیمه کاره در این شهرستان گفت: با وصول گزارشی مبنی بر ارتکاب تخلفات عدیده مالک یک ساختمان در حال احداث درمانی در ابتدای جاده ملارد که حسب گزارش شهرداری دارای تخلفات گسترده بود، دادستانی فردیس به این موضوع ورود کرد.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس افزود: از جمله تخلفات این ساختمان در حال احداث، اضافه بنا در طبقه دوم و مازاد بر پروانه به مساحت 654 مترمربع با کاربری مسکونی؛ احداث طبقه سوم مازاد بر پروانه به مساحت حدود 1000 متر و تغییر کاربری طبقه اول به مساحت 1361 متر و طبقه دوم به مساحت یک هزار و 155 مترمربع به درمانی، منجر به 84 واحد کسری پارکینگ در پرترددترین منطقه شهر فردیس بود.

وی اضافه کرد: با توجه به عدم ارائه گواهی استحکام بنا و نظر به اینکه بیمارستان ها در گروه ساختمان های با اهمیت خیلی زیاد قرار داشته و در زمان رخداد بلایای طبیعی از قبیل سیل و زلزله باید بی وقفه خدمت رسانی کنند ولی مالک این ساختمان تاکنون نسبت به ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تخلفات متعدد مرکز درمانی در حال احداث فردیس 

جلوگیری از تخلفات متعدد مرکز درمانی در حال احداث فردیس